onsdag 13 mars 2013

Lill-Love

Lill-Love är nu 23 dagar gammal. Tiden har gått så fort samtidigt som det känns som om han alltid har varit här hos oss.Visst är det mysigt att vara hemma och sköta om honom,men jag kunde aldrig i min vildaste fantasi tro att det skulle ta så många timmar per dag att sköta ett spädbarn. Känns som om hundarna aldrig får vad dom förtjänar och behöver nu för tiden och det gör ont i mitt mattehjärta, men jag hoppas att jag kan återgälda detta tusenfalt när vårsolen skiner och Love och jag har kommit in i lite rutiner. Givetvis tar jag massor av foton på lillpojken och partisk som jag är tycker jag att han är världens finaste bebis.

Mysigaste, mjukaste fötterna

Favoritgossar

Favoritgossarna igen

Barnvagnshäng

I mitt corgirum är ljuset perfekt för fotografering


Love iklädd en fin hemmastickad present

2 kommentarer:

  1. Love är så himlarns SÖT!! Njut och låt det ta tid, det förändras snart... Kram till er alla! /Kristin

    SvaraRadera
  2. Han är så fin mitt lilla tredje barnbarn.Längtar efter att få träffa honom igen.

    SvaraRadera