fredag 5 april 2013

Dunderhonung

Dom utvecklas så fort när dom är så små som Love. Varje vecka har det hänt något nytt. Nu ler han ofta och det är så härligt att se honom le, jag blir glad i hela kroppen.



Varje dag låter jag Love ligga på ett täcke på magen och träna nacken. Fram tills idag har han varit som en lealös klump på täcket,men i natt måste han ha ätit dunderhonung för idag orkade han för första gången lyfta huvudet. Pirat låg som vanligt bredvid och hejade på.

 
 
Det känns skönt nu när vi kommit in i lite rutiner och han sover flera timmar i vagnen utomhus på förmiddagen. Nu hinner jag ägna mig lite åt hundarna också. Idag har jag både tränat lydnad och fotat mina lurviga killar.



 

1 kommentar:

  1. Man blir så glad när man ser honom. Ett riktigt litet charmtroll.Roligt för Pirre med en ny kompis. Kramar från Mormor.

    SvaraRadera