måndag 31 oktober 2011

Alternativ karriär

Jag börjar bli riktigt nervös och orolig nu. Piraten är 15 v och har ännu inte fått ner testiklarna. Jag kan tydligt känna både höger och vänster i ljumskarna. Eftersom jag vill träna och tävla främst bruks med honom får han bara inte bli Kryptokid för då går alla planer och drömmar i stöpet. I så fall får det bli lydnad och agility,men tyvärr kan vi inte få några cert om inte kulorna är på plats :(
Jag frågar er corgiuppfödare som läser detta hur vanligt är det att 15 v valpar inte har testiklarna på plats?

Blir han krypt kan han alltid satsa på en modellkarriär som kalenderkille för snygg är han så det förslår och dessutom riktigt fotogenique.



Nu när han har lärt sig "stanna" är han så mycket enklare att ta kort på

7 kommentarer:

  1. Går det och dra ner dem i pungen, men att de åker upp igen ? Så hade min gamla Fjodor. De var inte nere ordentligt på honom förrän han var ett år.
    Om det är så att de går nästan att dra ner får du försöka stretcha. Hoppas, hoppas att det löser sig !

    SvaraRadera
  2. Det ordnar sig skall du se Pirre, det där med stretcha låter ont, och plågsamt :-)

    SvaraRadera
  3. Man kan ju stretcha men måtta ;-)Han kanske t.o.m.gillar det ;-)

    SvaraRadera
  4. Att vi ska stretcha morgon-middag-kväll kan du slå dig i backen på ;)

    SvaraRadera
  5. Han är ändå sötast i världen....

    SvaraRadera
  6. Finns nog hopp ännu! Min kortishane var ca 8-9 månader då båda var nere. Vet du om det ligger i släkten att de kommer sent?

    SvaraRadera
  7. Bad Viveka skicka min e-mail address, men kanske de går snabbare så här:) jannica.joelsson(at)elisanet.fi

    SvaraRadera