tisdag 11 januari 2011

Endast det bästa är bra nog=CorgiSPA

Corgisarna luktade skunk när jag kom hem. Kanske luktar dom alltid skunk,men i så fall känner jag inte då jag är så van vid deras doft. På grund av lättja och trötthet beställde jag idag för första gången någonsin bad av hundarna.
Jag hämtade ut två nybadade, schamponerade, rekonditionerade, urkammade och väldoftande corgisar.
600 kr fattigare konstaterar jag: Detta var en engångsföreteelse!

Nu ska jag sova i min säng med rena lakan och rena corgisar. Kan det bli mysigare?


Vi hörs!

3 kommentarer:

  1. Lyxigt att lämna in hundarna för tvättning :) Måste nog själv tvätta Elton någon dag. Hans vita på bröstet börjar bli grågult i färgen ;) Ja du de hade som sagt varit jättekul om du flyttade ner. Hade du väl kunnat göra för ett år sedan typ ;) Känner att allt är lite kaotiskt just nu. Peter har jobb härnere men bara några timmar i veckan och det kan man inte leva på. Han söker jobb både i karlskrona, växjö och umeå och samtidigt har han blivit lovad fler timmar här i karlshamn..hmm. Jag trivs bra rent jobbmässigt och bara snön försvinner så är det ju jättebra tränings och tävlingsmöjligheter här. Saknar dock en umgängeskrets, någon man kan gå promenader med, åka på tävlingar med eller bara hänga en fradagkväll med... På vilket sätt rör det sig för dig? kram

    SvaraRadera
  2. Har bloggat idag och la in några av de bilder du tog på skidturen på nyårsdagen. Hoppas att det var ok, har skrivit att du tagit dem.. Ville du ha något av korten?

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad roligt att du hittade till mig :)Hur känner du herr Cox? Snart är Gunvald här, och förhoppningsvis kan vi dra igång att träna så fort som möjligt! Tränar ni på Klubben eller någon annanstans?

    Mvh / Sofia

    SvaraRadera