lördag 29 januari 2011

Mycket i huvudet.

Ja jag vet, jag ha inte bloggat på evigheter. Jag har haft så grymt mkt att göra och ännu mer att tänka på.
Kom hem från Umeå igår. Nu är äntligen kursen redovisad och avslutad. Kan lägga till 15 hp i Oral och Allmänmedicin på min lista iaf.

Jag har också fattat ett beslut efter otrolig vånda och beslutsånget. Jag kommer att flytta och börja arbeta i Karlskrona i vår. Jag har inte bott där på 10 år och vet egentligen inte om det är det jag verkligen vill. Livet är för kort för att undra så jag måste göra denna resan och se vart den leder. Härnösand är kvar, vännen  chefen och alla mina fina kollegor skulle ta emot mig med öppna armar om jag återvänder så jag och corgisarna kastar oss ut i ovissheten och hoppas att vi landar mjukt.

Idag har vi tagit en härlig långpromenad. Mkt bus och lek. Alice har fått apportera i djupsnö. Hon måste bli bättre musklad och få bättre kondition för att orka med en ny agilitysäsong som invigs i Luleå 19-20 feb.

En rolig sak är att det kommer att flytta en Corgi hit till Härnösand idag. En liten Gunvald. Hoppas att alla vi Corgiägare kan anordna en corgiträff.

4 kommentarer:

  1. Oh, ta väl hand om Gunvald Larsson!
    Vad synd att du flyttar nu när det blir fler Cardisar där uppe.
    Maggan

    SvaraRadera
  2. Modigt av dig att flytta tycker jag. Du kommer saknas i Team Agility iaf, det är en sak som är säker. Hoppas du tar ditt förnuft till fånga och kommer tillbaka till oss nån gång ;-)!
    /Erika & Spiro

    SvaraRadera
  3. Vad roligt! Då kan vi ha reunion i K-na nån gång, Ak och Catrin bor ju redan där och Morris är säkert hemma ibland nu när hon är ledig med bebisen. Jag tror det blir bra, Gäddis!

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem.....

    SvaraRadera