måndag 18 juli 2011

En ny stig och klara delmål.

Ibland förvånas jag över hur lite som kan glädja mig ibland. Idag hittade jag en ny promenadväg. Under de 40 min de tog för mig att gå rundan mötte jag inte en enda människa vilket innebar att jag inte behövde koppla corgisarna en enda gång!!!!

Jag dammtorkade häromdagen och trasan blev alldeles svart. Detta upplevde jag ALDRIG i Härnösand. Jag blev alldeles förfärad när jag insåg att jag och corgisarna andas in denna sot från bilar, flygplan och vem vet, koleldning på andra sidan Östersjön. Nej så här kan vi inte ha det! Under nästa år är det dags att sluta gå runt och vänta på bättre tider och göra slag i saken och förverkliga våran dröm. Någonstans i Sverige är ni välkomna att hälsa på oss. Var beredda  att lämna staden och var beredda på att stöta på dessa:

2 kommentarer:

  1. Jaaa!!! Förverkliga din dröm och skaffa bän. Du kommer nog inte ångra dig. Själv skulle jag vilja ha hönor.

    SvaraRadera
  2. Du får se till att flytta nära mig så kan vi ha får tillsammans :)

    SvaraRadera