tisdag 27 mars 2012

Herr gränstestare

Min unghund på 8 mån gick in i en ny fas idag. Fasen går ut på att kolla vad som händer om han inte gör som matte säger. Han kastade sig ut ur bilen, trots att han i 8 mån väntat snällt på tillåtelse att hoppa ut. Han rusade ut genom dörren, trots att han vet att man går ut först efter matte sagt "varsågod". Han struntade i att jag sagt att han skulle ligga kvar i soffan bredvid mig och tog ett jätteskutt och passade på att riva ner min kamera från soffbordet till golvet.
Det är nu det är dags att vara tålmodig, konsekvent och hela tiden steget före.

Han är en riktig snuttis min Pirat. Älskar närhet och har alltid  hängbiljett hos matte <3

2 kommentarer:

  1. Fniss och du undrar varför jag är sur på Pirre på morgonen :-)

    SvaraRadera
  2. Visst är det en härlig period ......
    Lycka till <3

    SvaraRadera