onsdag 22 december 2010

Failed

Jag fick failed på hälsoprofilen på jobbet. Dagen jag skulle ta dom med storm misslyckades :(  Ett hårt slag för någon som redan ligger.
Konstaterar: Min unga själ är fast i en pensionärs kropp. Fast kanske är inte själen så ung heller! Jag spelar på triss på lördagarna, tycker inte om hög ljudvolym och hatar att gå och lägga mig sent.

Har fått önkemål om att lägga ut en bild på min beryktade leoparddräkt. Jag föll för den direkt! Tyvärr har glädjen sotats bl.a av systra min som utropade "Den kan du ju inte ha på dig, du ser ju ut som en p***-stjärna då. En kollega skrattade när jag berättade om leoparddräkten,men när hon föstod att jag köpt den kontrade hon med att hon var övertygad om att mina mörka färger passade dräkten utmärkt.
Håll i er här kommer den!

....och vet ni vad jag skiter fullständigt om ni inte gillar dräkten för när jag nått den aktningsvärda åldern av 85 år så söker jag inte ert tycke eller godkännande. Jag har min egen stil och den är inte styrd av några modemagasin  utan den är helt enkelt FIA alias Ynk.
Watch out for the cat lady!

Vi hörs!

5 kommentarer:

  1. Hej Ynk ! Inte ser du ut som en P-stjärna i den inte, du var riktigt fin :-)

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag tyckte din leoparddräkt var supernice, den ska du bära med stolthet. Tråkigt med hälsotestet. Jag förstår hur du känner dig, jag är själv en spillra av mitt forna jag...Blää

    God Jul!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hej! och tack för det fina julkortet. Ska försöka knåpa ihop ett jag med. Man får ju ångest av att alla är så duktiga. Du tar förresten väldigt fina kort :)

    SvaraRadera
  4. Pappa undrade vad du skulle ha den till. Jag förklarade att du skulle ha den på dig,att det är din stil. Jag tror du blir jättefin i den.VI önskar dig en riktigt God Jul.Vi kommer att sakna dig och hundarna i jul.Men med tanke på vädret är det det skönt att du slipper sitta fast på tåget över helgen....

    SvaraRadera
  5. Snygg dräkt! Och du är allt lite modig som visar dig i den, (jag vill också se!). Krya på dig. Kram.

    SvaraRadera