lördag 12 mars 2011

Grattis Cox!

Jag har fått mycket kritik av Cox som tycker att han visas alldeles för lite på bloggen så här kommer en HYLLNING till Cox som fyllde 4 år igår.
Vi hade ett litet kalas. Corgisarna hade köpt en ny bädd till honom som han kan ligga på i bilen. Hundarna bjöds på smörgåstårta toppad med Coxes favvo-tomater!
Jag och M beställde pizza från ett ställe vi aldrig beställt från innan. Min pizza var oätlig. 10-15 st pressade vitlöksklyftor toppade pizzan. Jag övertalade Micke att ringa och klaga (ja, jag har inget skinn på näsan) så en ny pizza blev hemkörd UTAN vitlök. Skadan var tyvärr redan skedd. Magen hade pajat och jag stank vitlök. Frenetiskt har jag borstat min tunga för att slippa det otäcka unkna vitlökssmaken som fastnat i mina tungpapiller. Nu är tungan alldeles öm :)

Tänka att Lill-Cox blivit STOR-Cox nu!

På Gussjön 12/3 -11
Lek med pinne
Ön i Gussjön 12/3 - 11
Skyndar till husse 12/3 -11
Framme till slut.

3 kommentarer:

  1. Ja Äntligen som Fylking sa :-)
    Nu har Fia förstått vem som är snyggast och bäst
    Tackar för presenten och hyllningen. Nu får du låna husses GPS så att du hittar rätt :-) Vilse ej du får åka då det lätt blir en tråkig historia

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! Kan det vara Kattskäret ni var på? Jag vill OCKSÅ....

    SvaraRadera
  3. Jag visste inte ens att du hade en sån hund. Där ser man! Den ser jättefin ut i alla fall :)

    SvaraRadera