lördag 12 mars 2011

Vi drar till fjällen!

Imorgon drar jag och corgisarna till fjällen för att lite försenat  fira pappas 60-års dag. Hoppas på fina soliga dagar med skidåkning, läsning och corgipromenader.
Det är ju inte så att jag längtar efter snö. Gran Canaria  hade nog varit trevligt också, men jag har SEMESTER och bara det är bra nog. Inga trasiga tänder, ingen jobbångest på 9 dagar!!!!!
Corgisarna är dödströtta efter en härlig förmiddag med lek, promenad och fika ute på en sjö. Hoppas att alla dagar i fjällen blir lika härliga.

Fotade som vanligt lite under promenaden. Jag ska ta och unna mig två nya objektiv under det här året. Ett nytt tele då jag tycker att mitt nuvarande återger färgerna dåligt och så ett fast objektiv för fina porträtt på hundar syskonbarn etc. Så vill jag ha ett makro, men men man kan inte köpa och köpa.

Emil med pinne
Alice med pinne
Världens sötaste Emil
Termomugg perfekt för att hålla Teet varmt när man fikar i det fria vintertid
Cox, Fia, Loppan (Alice)
Otroligt vackra Alice


Hörs efter fjällen!

1 kommentar:

  1. Ha en skön semester! Som du säger, det är ledigheten som räknas och inte vad man gör på den, bara man får tillfälle till avbrott i livet och lite nya intryck.

    SvaraRadera