tisdag 14 september 2010

Bättre sent än aldrig.

Jag har bestämt mig för att börja blogga. Börjar med att förklara att datorns "r" fungerar mycket dåligt så tro inte att det ä mitt blekingmål som lyser igenom.

Börjar känna mig lite piggare av kortisonet så istället för att gå hem o sova vid lunch, åkte jag hem till en kompis som återvänt till stan och åt en god lunch som efterföljdes av en svamptur.Vi hittade en del gula,men mest trattkantareller.
Corgisarna var med och for runt som idioter. Bra för agilitymusker och kondition.

1 kommentar:

  1. Kortison är en gudagåva, inte minst för att man kommer igång lite av det :) Är det för magen eller lederna du tar det? Hoppas inte att det är på grund av båda i alla fall :(

    Jag, Hilma och Helmer skulle gärna vilja se en uppdatering av Alf-Åke. JAg antar att han är mycket större än ryssarna nu....

    SvaraRadera