söndag 27 februari 2011

Älskar vårvintern

Igår slapp vi äntligen att frysa. Jag har varit nära en panikattack senaste tiden. Vintern tycktes aldrig ge upp! Kylan har torterat min stackars kropp och snön har aldig slutat att falla från skyn. I går anlände så äntligen våren efter 4 månaders sträng vinter. Termometern visade 1 PLUSgrad!
Jag och corgisarna promenerade på Gussjön. Jag lekte med dom, dom lekte med varandra och vi njöt lika mycket alla tre.

Skoterspår är toppen när benen är korta


Corgibus

En liten ö i den stora sjön. ångrade att jag inte tog med mig fika

Snöråtta

Vårkänslor

Snöråtta 2

Race

2 kommentarer:

  1. Ja de var ju som typiskt att du skulle flytta ner när jag är påväg upp! Du hade ju kunnat flytta ner för typ ett år sen ;) Ja de finns en del agilitytävlingar i april/maj som jag tycker att vi absolut ska fara på ihop :)

    SvaraRadera
  2. Kommer du inte att saknar snön lite ändå? Hundarna kommer nog att göra det!

    SvaraRadera