torsdag 2 februari 2012

Är det konstigt........

..........att man saknar roliga Loppan?

Loppan och jag var ett bra team. Ett bra team på tävlingsbanorna och privat. Vår kemi stämde till 100% och jag saknar denna tjej så fruktansvärt. Nu i dagarna har jag hållit på att att fylla i blanketter till försäkringsbolaget för att få ut livförsäkringen och såret rivs upp igen......
Jag HATAR att hon är borta och jag HATAR att jag lät henne somna in.
Jag försöker tänka på allt fantastiskt roligt vi har haft genom åren,men jag blir bara ledsen och bitter att vi inte fick fler år tillsammans. Hundar som Loppan växer inte på träd. Hon är den klokaste hund jag någonsin träffat och tänk att det var jag som var utvald att ha henne till låns dessa fantastiska 6 år och 9 mån.


Alltid vilja vara nära-Loppan 
Bästa vän- Loppan


Fjällvandrar-Loppan



Förståndiga-Loppan

Agility-Loppan

Puss-Loppan

MH-Loppan

Mattegris-Loppan

Matvrak-Loppan

Fjäll-Loppan

Cirkus-Loppan

Mys-Loppan

Sällskaps-Loppan

Bruks-Loppan


2 kommentarer:

  1. Nej, det är inte alls konstigt att du saknar henne så mycket.

    SvaraRadera
  2. Du fotar och skriver så fint Fia! kram, Maria

    SvaraRadera