onsdag 4 april 2012

"Little girl blue"

Sit there, hmm, count your fingers.
What else, what else is there to do ?
Oh and I know how you feel,
I know you feel that you´re through.
Oh wah wah ah sit there, hmm, count,
Ah, count your little fingers,
My unhappy oh little girl, little girl blue......



Pirat röntgades idag eftersom han har haltat till och från i ett par veckor. Det visade sig att han hade förändringar på armbågslederna. Nu är han remitterad till Strömsholm och jag hoppas, hoppas, hoppas att det går operera. Jag tycker att livet är orättvist just nu. Jag tycker synd om liten Pirat och jag tycker synd om mig själv. JAG ORKAR INTE MERA NU!!!!! 

2 kommentarer:

  1. Till dig vår tappra lilla hundmamma!

    Jag tycker så mycket synd om vårt lilla kära yrväder Piraten som vi kommit att älskar så mycket. Men jag känner också så mycket sorg med, och tycker så mycket synd om dig vår kära Sofia.....

    Just nu har jag inga fina tröste ord... men det jag tänker på är Tove Jansson och hennes "Vem ska trösta knyttet"

    Kom ihåg att vi alltid finns för dig!
    Varma kramar från Britt

    SvaraRadera