fredag 15 oktober 2010

Håvar in Gåvor.

Idag kom mina kära tandsköterskor på besök. Dom hade köpt med sig sallad och bröd så vi åt lunch tillsammans.
Mina snälla arbetskamrater hade skickat med en vacker orkidée. Hur i hela fridens namn ska jag kunna hålla denna ståtliga blomma vid liv.

Vacker orkideé från arbetskamraterna.


Inte nog med denna blomma. Det levererades också choklad och en bok som jag tyvär redan hade,men som jag ska byta till en som jag inte läst. Blir med största sannolikhet Miraklet på Speedy motors.


Choklad fån Schweiz är bra choklad:)

Inte nog med denna uppvaktning. I brevlådan kom en avi från posten. Jag hade ett brev, som var för stort för brevlådan, att hämta. Vad låg då i detta brev? Jo.

En teckning föreställande corgisarna och jag på skogspromenad


En fin, gosig, cerise lurvjacka


En Toblerone som jag faktiskt varit sugen på tack vare den inbjudande Toblerone-reklamen som sänds på TV.
 Ett annat paket dök också upp. Dock var det ingen gåva utan mina efterlängtade skor som jag beställde i augusti! Nu vill jag ha ork och väta i skogen så att jag får testa vad dom går för!


Grönt är aldrig fel och riktigt bekväma är dom dessutom.

Vi hörs!

5 kommentarer:

  1. Skönt att det verkar ha gått bra allt och att du är G igen! Fina presenter du fått, underbar teckning! Tröjan såg fantastisk ut, väldigt du. Log när jag såg att du fotat den förödande kakan. Du får behärska dig och inte äta förren du är hemma! Kram

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att så många tänker på dig. Det gör nog att du frisknar till snabbare. Tecknigen gör ju vem som helst glad.

    SvaraRadera
  3. Det går framåt, nu är det styrfart på dig, om en vecka kan du springa i kapp mig o Corgisarna.

    SvaraRadera
  4. Vilka fina grejer!! Det är du värd! Visst blir man förvånad när man märker hur många som bryr sig om en?! Mysig jacka i fin färg.

    Du är så lik din mamma nu, Sofia. Verkligen, för en som inte sett dig på några år.

    SvaraRadera
  5. Skönt att höra att du är hemma och får så många presenter. Hoppas du läker fint och snart är ute i skogen igen.

    SvaraRadera