söndag 31 oktober 2010

Dagarna förlorar sitt värde

I går var det lördag. I normala fall den mest fantastiska dagen på hela veckan,men inte idag. När man är sjukskriven liksom förlorar helgen sin magiska laddning. Började dagen med att slöa och måla en dörr.
Kl. 12.00 rullade jag och forden in på Härnösands brukshundklubb. Tränade lite lydnad med Alice, det gick fint det och sedan tränade jag starter i agility med Emil. Det är synd om Emil. Alice får åtminstone köra lydnad,men Emil har inte en matte som kan springa ännu så han får nöja sig med tråkiga starter (som han å andra sidan behöver) och kontaktfält.

Fortsatte dagen med en skogspromenad i regn, dimma och rusk. Bakade bullar inför besöket nästa helg.
Därefter kom M förbi och vi micrade middag på en lördag kväll!

Därefter föreslog jag tusen förslag på vad vi kunde göra varav många innehöll ngt som resulterade i Milkshake. Typ, ut och cruisa med bilen och fara till Sundsvall och dricka Milkshake, cruisa med bilen och åka till Donken H-sand och dricka Milkshake. Åka och cruisa med bilen och fara till Frasses och dricka Milkshake. Ut och cruisa med bilen och hyra ett spel till Playstation. Spela Monopol. Istället låg jag i soffan o gjorde just ingenting föutom springa på toa tusen gånger. Dumma mage! Jo sent omsider såg vi en film som var helt kass. 4 personer i en båt på en flod i Australien, en mördar krokodil. 1h 30 min senare en överlevande dock svårt skadad paddlar hemåt. Jag som gillar lyckliga slut.
Sammanfattningsvis, kul liv? -NEJ


Alice valde att mysa med M och Cox i stora soffan.

Jag (klädd som prison girl) och Emil tog lillsoffan

Emil är bara så fin!

Mattes lår är den bästa huvudkudden.

Vi hörs!

4 kommentarer:

  1. Ser fram emot att komma och hälsa på.Det var så länge sen vi sågs.

    SvaraRadera
  2. Men din STACKARE!!! Å andra sidan så kan det väl bara bli bättre nu? Fö har jag också sett den där sk-tfilmen, vilket slöseri med tid!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Ja usch när man inte är frisk! Hoppas du blir helt bra snart!

    SvaraRadera
  4. ehh jag fattar inte vem denna mysteriska "M" är? :s

    SvaraRadera