tisdag 30 november 2010

-273,15 Absoluta nollpunkten

Nej det handlar inte om kylan. Visserligen är det ruskigt kallt i Härnösand,men detta handlar om: se nedan


.

Ja Alice. Idag har hon stulit ben från köksbordet och dessutom ätit dessa kladdiga rödfärgade ben i min säng som precis hade fått rena lakan. Hon hade dessutom mage att komma stolt och visa upp vad hon hittat(stulit) när jag kom hem. Sedan tuggade hon sönder Emils nya födelsedagpresent på mindre än fem minuter. Emil fick bara testa leksaken 2 ggr.
Ibland känns det som om jag vill trycka på off- knappen, ställa in henne i garderoben och ta fram henne när jag har glömt allt hyss. Det bästa hade kanske varit en systemåterställning. Då hade jag kanske lagrat datan i den lilla hjärnan annorlunda.

Vi Hörs!
(PS Alice du vet att jag älskar dig-Matte )

2 kommentarer:

  1. loppan det där kortet ser ut som att polisen har tagit, när du vart arresterad. Bara nummerskylten saknas :-)

    SvaraRadera
  2. Kan inte tänka mig att Alf ställer till med såna otyg, men han är ju lite mognare och vuxnare än vovvarna.

    SvaraRadera