söndag 27 november 2011

Kul(status)

Morgon middag och kväll stretchar jag Piratens kulor ett par minuter vardera varje gång och det går framåt.
Vänster testikel glider nu med lätthet ner i pungen där den ska vara,men åker upp en bit när jag släpper taget. Dock ligger den ganska nära pungen av sig själv nu!
Hö testikel är lite kenepigare,men jag får ner den till ca 1 cm från pungen så jag hoppas att jag inom ett par dagar får den att glida ner i påsen där den ska vara.
Jag kan inte svara på om detta är ett gott tecken,men det känns så iaf.

3 kommentarer:

  1. Fia du måste ta det lungt med Pirres kulor, tämk om dom lossnar helt :-)

    SvaraRadera
  2. Skam den som ger sig, jag tror absolut att de kommer på plats, men jag funderade på en sak. Är det inte nya regler nu när det gäller agility och lydnad. Jag tror du kan få ut ett championat utan utställningsmerit, men kanske inte utan kulor iofs. Kolla det.

    SvaraRadera
  3. Jag måste hålla med Xzy, ta de lugnt :)

    SvaraRadera