söndag 27 november 2011

Kalas

Idag har vi firat Emils 5 års dag fast det är först på onsdag han fyller år. Mamma, pappa och syster med familj var på besök och hade med sig paket. Jag bjöd på marängsviss och corgisarna fick varsin smörgåsbakelse.
Det som förvånade mig mest var att pappa hade gjort en liten julgrupp till mig. Alltså gjort inte köpt färdig!!
Ber om ursäkt för dålig kvalitet på foton (det är corgislem på linsen fortfarande)

Julgruppen

Av mamma och pappa fick han denna fantastiskt fina BIA-bädd
 som Alice genast tog som sin. Riktiga män vågar Rosa!

Så fick han grisöron, ben, bajspåsar och en apportrulle med reflex.
 Gåvor från mig och systerns familj på bilden.

5 kommentarer:

  1. Grattis Lobbe hiphip Hurra på din stora dag

    SvaraRadera
  2. Grattis i förskott från Bombi, Mara o mig <3

    SvaraRadera
  3. Grattis från oss i Gottröra !
    Så gulligt med julgruppen, sånt uppskattas!

    SvaraRadera
  4. Grattis SnyggEmil på 5årsdagen. Hoppas du får ha din säng ifred.
    Hälsningar från mormor

    SvaraRadera
  5. Jamen då kan jag ju säga Grattis till Emil jag med. Fast det blir ju i efterskott då ju. Men det gör välan inget.
    Jodu Piraten att leta korvgömmor är jätteskojigt och gissa om vi fick jobba för att hitta dem mest andra gången för då hade matte klurat till det ordentligt !
    Ha en skön dag i morgon nu ! Nospuss

    SvaraRadera