fredag 20 januari 2012

Bara om min älskade väntar

Om idag inte var en ändlös landsväg
Och i natt en vild och krokig stig

Om imorgon inte kändes så oändlig
Då är ensamhet ett ord som inte finns

Men bara om min älskade väntar
Om jag hör hennes hjärta sakta slå......
Bara om hon låg här tätt intill mig
Kan jag bli den jag var igår



Loppan har fått somna in idag 6 år och 9 mån gammal. Röntgen visade att hon hade omfattande skador i hela ryggen.
Älskar dig,saknar dig för alltid älskade Loppa!

13 kommentarer:

  1. Så fruktansvärd sorgligt.. Jag är så hemskt ledsen, Sofia =(

    Kristiina

    SvaraRadera
  2. Jag är så hemskt ledsen för din skull. Visserligen träffade jag aldrig Loppan, men jag tycker ändå att jag kände henne genom dina berättelser. Stora tröstekramar <3

    SvaraRadera
  3. Oh <3 lider med dig.
    Hade hoppats på en förbättring
    Tur att du har de andra två som tröst även om de aldrig kan ersätta Loppan.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Så tråkigt sofia..du får ha det så bra du kan. Styrkekram till dig!

    SvaraRadera
  5. Men så trist, kramar från oss. Maria med Bill o Fred

    SvaraRadera
  6. Ånej, så hemskt tråkigt! Jag vet precis vad du går igenom, det är fruktansvärt. Tänker på dig! Kram

    SvaraRadera
  7. Lilla älskade Sofia vi sörjer med dig.Önskar vi kunde krama om dig.Vi älskade också Alice och kommer att sakna henne.Det enda vi får trösta oss med är att hon slipper lida mer.

    SvaraRadera
  8. Många kramar till dig Fia!! <3<3<3
    Marie & Åbbe

    SvaraRadera
  9. Fy vad tråkigt, finaste Loppan! Men hon har det säkert bättre nu där hon slipper ha ont, även om det inte gör sorgen mindre. Tänker på er! Stor kram!

    SvaraRadera
  10. Loppan älskad och saknad, busa nu med Coxe morra och fräs så han håller sig på mattan !

    SvaraRadera
  11. Ledsen för din skull Sofia...! kram Hanna

    SvaraRadera
  12. Åhhh, nu började jag gråta.. tänker på dig! Kram Lindaa

    SvaraRadera
  13. Så hemskt tråkigt, finaste goaste Alice! jag tror hon blir väl mottagen i hundhimlen av Pirak, Kickan och Theo, även om den kombinationen kanske inte alltid var sams i livet.. kramar! /Emma K

    SvaraRadera