torsdag 5 januari 2012

Kullös men inte meningslös


Tyvärr har Piraten inte fått ner kulorna ännu. Jag fortsätter stretcha och kämpa på ytterligare ett par månader för ännu är inte hoppet ute.
Både höger och vänster testikel glider lätt ner i pungen och stannar där ett par minuter vid stretching för att sedan dra sig tillbaka och lägga sig strax ovanför pungen i nedre delen av ljumsken.

Tidigare var jag ledsen och närapå förtvivlad över Piratens frånvaro av kulor,men jag har förlikat mig med tanken och accepterat att han kanske blir kryptorchid.

Vad spelar det för roll om kulorna inte sitter där det ska när Pirat är så fantastisk som han är. Hans mentalitet är underbar och han är och kommer att bli en mycket rolig träningskompis. Han är så okomplicerad och gör det ROLIGT ATT HA HUND!






4 kommentarer:

  1. Ja jag håller med att den lilla pipleksaken är rolig och kommer att bli en bra kompis till mig.

    SvaraRadera
  2. Den mentala biten är ju faktiskt den viktigaste biten:) Tråkigt om han blir krypt men träna och tävla kan du ju göra ändå!

    SvaraRadera
  3. Han blir nog världens bästa hund ändå ;-)

    SvaraRadera
  4. Vår första hund Buster var kryptocid. han var början till 25 härliga år med Cardisar!
    Välkommen tillbaka till rätt landsände Sofia!
    Vi lär ses i sommar

    SvaraRadera