lördag 21 januari 2012

Valpen Loppan

Dessa 6 år och 9 mån gick alldeles för fort!!! Nyss var hon en liten valp, en älskad liten odåga. Söt som socker, men den jobbigaste valp jag någonsin träffat. Envis som synden, ibland skarp som ett knivblad, andra stunder mjuk som sammet, stark egen vilja, men ändå så himla samarbetsvillig och följsam. Vi hade våra konflikter Loppan och jag, men vi visste var vi hade varandra och vi älskade varandra.
Eftersom jag har nästan alla mina saker magasinerade inkl. (gamla bilder ) blev jag glad när jag hittade ett par brända skivor med foton i CD-fodralet jag lustigt nog inte magasinerat.
Jag har rört mig i sorgens land idag, tittat på gamla foton och gråtit och det känns som jag vill stanna där ett tag till.

Så här underbart söt var hon min lilla Loppa........







1 kommentar: